Emmarcacions artesanals | Enmarcaciones artesanales

Us presentem un nou article i estem segurs que us encantarà!
Es tracta d'un portaretrats en un gran bloc massís de fusta, en format quadrat de 25x25x4 cm. i que és ideal per a exposar de manera molt original i atractiva les vostres imatges preferides. 

Mostrem una imatge a cadascuna de les cares, dues fotografies emmarcades, i als perfils del bloc hi podem escriure el text que decideixis o l'estampat gràfic que combini amb la decoració de casa. També hi ha altres mides disponibles.
La impressió és sobre paper fotogràfic professional, i l'apliquem manualment a la fusta, envernissant convenientment les imatges per a protegir-les. Tot el procés és artesanal i fem la feina amb carinyo.
::
Os presentamos un nuevo artículo y estamos seguros de que ¡os va a encantar!
Se trata de un portaretratos en un gran bloque macizo de madera, en formato cuadrado de 25x25x4 cm. y que es ideal para exponer de manera muy original y atractiva vuestras imágenes preferidas. 

Mostramos una imagen en cada una de las caras, dos fotografías enmarcadas, y en los perfiles del bloque podemos escribir el texto que decidas o dibujar un estampado gráfico que combine con la decoración de casa. También hay otros tamaños disponibles.
La impresión es sobre papel fotográfico profesional, y lo aplicamos manualmente a la madera, barnizando convenientemente las imágenes para protegerlas. Todo el proceso es artesanal y trabajamos con cariño.
 



Ens encarreguem de fer els treballs de cap a peus, artesanalment! | Nos encargamos de hacer los trabajos de pies a cabeza, ¡artesanalmente!