Regals de família | Regalos de familia

Una bona idea per entretenir-se en família pot ser un trencaclosques com aquest, daus massissos de fusta amb pedaços d'imatges que acabaran formant 6 fotos senceres de bonics moments de la vida. I si s'entrega dins d'una capseta amb tapa personalitzada, creiem que és un regal ben original per a sorprendre a algú!
Tant la capseta com el trencaclosques muntat queden exposats a manera de portaretrats, mentre no s'utilitza, podent canviar sovint la fotografia principal.
Tenim diverses opcions de cubs personalitzats, on el paper fotogràfic professional imprès queda protegit pel vernís texturat que hi apliquem.
A qui n'hi regalaries un?
::
Una buena idea para entretenerse en familia puede ser un rompecabezas como éste, dados macizos de madera con pedazos de imágenes que acabarán formando 6 fotos enteras de bonitos momentos de la vida. Y si se entrega dentro de una cajita con tapa personalizada, creemos que es ¡un regalo muy original para sorprender a alguien!
Tanto la cajita como el rompecabezas montado quedan expuestos a manera de portaretratos, mientras no se utiliza, pudiendo cambiar a menudo la fotografía principal.
Tenemos diversas opciones de cubos personalizados, donde el papel fotográfico profesional impreso quda protegido por el barniz texturado que aplicamos.
¿A quién le regalarías uno?


Trencaclosques de 6 daus, amb capseta personalitzada | Rompecabezas de 6 dados, con cajita personalizada.